Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, July 2, 2011

Releks saje

Salam lovelies ^_^


Harini sangatlah releks saje... Patut'y En.Neo ade hal arini, tp dah postpone esok sooo arini hari tuk isteri tersayang la konon...hihihi :)

Pas breakfast pg td, aku suggest kami ke ikea, nak carik frame tuk deko2 gmbr kawen la konon nyer esok..hihihi

Dan hasil'y aku berjaye rembat pelbagai saiz frame...weeehoo xsabar nak deko2 esok. Harap2 membuahkan hasil mcm yg aku bayangkan..hihi ;)

Da ptg, lepak umah jap. Sempat tgk ulangan imam muda mlm td. Ohhh imam muda Hassan rupe'y yg johan..Tahniah imam muda unggul ;)

Dah mlm skt, En.Neo suh siap ajak kuar lg...hahah si isteri yg mmg kaki jln ni on je...Last2 ke mane korang tau? Hahah tmpt yg aku tgh menaip ni la..Pekena Sup Ani Utara kat area umah kami gak..hihihi ;)

Aku da ajak ke downtown mines jap tp cadangan di tolakkk! Cess....biadap! Hahha ;) okla ye, aku undur diri dulu la ye.... ;)

Assalamualaikum..... ^_^

No comments: