Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, July 12, 2011

Minor Operation

Salam ;)

Asal ari selasa je mesti aku mc. Ni sume gara2 mata aku yg xbaik2 lg ni. Bengkak dah dekat sebulan xsurut2 lg. Nak2 plak time bgn tido pg. Ya Allah bengkak smp xleh nak bukak mata. Hari2 kot aku g keje lmbt sbb nak tunggu bengkak surut dulu.

Harini ke klinik lg sbb ade follow up ngn doc lg. Tp arini xsangka plak kene minor operation sbb bengkak tu da jd ketulan. Uwaa ms doc suruh baring tu, aku da cuak pastu dgr plak die suruh nurse siap2 alat lg la aku cuak... Then doc suruh relax kan mata sbb die nak cucuk ketulan tu. Dahla nak cucuk belah dalam. Time cucuk tu mmg pedih tp aku tahann sbb takot. Doc pon dah pesan jgn gerak.

Aku rs ada dlm 3 kali kot doc cucuk, tiap kali cucuk tu mata aku mesti berair. Pas dah kuar blk doc tu br en.neo ckp bukan mata aku berair, darah yg penoh kat mata. Uwaaaa...... Doc pon kasi ubat titis yg kuat skt. Ubat sblm ni xlut kat bakteria aku tu. Ceh!

Tp alhamdulillah, skg da kurang skt pedih nyer. Bengkak pon cam da kurang. Doc pesan lg 2 minggu klu ketul tu xilang lg kenw dtg lg. Die kene belah buang terus. Makkk aiiii cucuk2 pun da cuak, klu belah? Agegege


Kan kan da surut byk kan?kan?

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

aslynna said...

tahap kronik dh ko ni..doc tu ada ckp tak mcmner ko blh kene bakteria jahat itew?