Wednesday, July 20, 2011

Saye Penggemar Stokin

Salam lovelies ^_^

Eh eh mata kite dah ok tau! Thank you doc sbb cucuk mata saye aritu, trs elok tau! So next check up kire burn je la heh ^_^

Ok tu selingan....

Aku nak cite psl stokin sbnr'y nih. Aku adalah seorang penggemar stokin tau! Korang jgn tipu ckp xtau stokin tu ape? Hahaa..weeey yg pki kat kaki tu la...haha..Apsal aku gelak nih! ^_^" ok fine!

Nape aku penggemar stokin? Hmmm sbb aku penyejuk kot! Ohh bak kate hubby ku, aku manusia sejuk! Hahha org lain panas, aku sejuk. Org lain peluh2, aku xdepon! Haha...

Opis aku adalah sejuk oke! A.cond tu dah mcm kipas, leh terbang2 ketas, so aku yg penyejuk ni haruslah pki stokin!


Dlm henbeg aku mmg ade stok stokin...hikhik ;) Bile time nak pki je, member sblh da senyum2.. Alaaa bukan xleh tahan tp kang mule la rs xsedap badan so baik aku sarung stokin ajaib br rs waaaa selesa nyerrrr ^_^

Ohhh kat umah plak adalah perkara wajib kot. Sblm tido, stokin la bende yg mesti aku carik. Tp kadang2 da ngntuk sgt, gedebush je trs, siap saiko diri, xsejok kot mlm ni...Bile pg siap koo...angin satu badann..hahah.. Kadang2 tu, sblm tido xpki sbb mls nak bgn blk klu dah baring tp bile pg aik kaki ade stokin! Hehe adela yg tukang sarung tu...hihihi ^_*


Tempat2 lain yg aku slalu pki stokin? Hmm time mlm2 bile dlm kete, time mlm2 tgk tv channel korea, time tgk wayang, time pki kasut conves!! Hahaha ^_^


Koleksi stokin aku? Hmm klu dah pantang tgk stall comel jual stokin tu, korang rs byk mane stokin aku..hahaha ;)

Oklah nak bersiap g keje... See ya! ^_^





- Posted using BlogPress from my iPhone



2 comments:

Renee Meow said...

comelnye pakai stokin.. hehe.. :D

AnneWeeza said...

Renee >> hihihi...penyejuk kan.. ;)