Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, July 28, 2011

Harimau Malaya Boleh!!

Update : 12.15am

Sangat berdebar-debar oke!!
Update : Dah redha kot ^_^"



Barisan kesebelas harapan negara!
Update : for me, Safee Sali mmg pro...tp apekah daya, bola adalah game berpasukan. Aku suke tgk time die marah keper singapore yg asik la nak jd pelakon terbaik! Adehhh bosan ngn tektik pondan tuuuu.... ^_^"



Sokongan mantap yeahhh!!!!!
Update : Mesti pulang dgn kekeciwaan, aku yg dok umah pon emosi..apekan lg mereka. Xpela ye, at least korang dah jalankan tugas as penyokong yg terrrrrbaekkkk <^_^>



Barisan pengadil, sile adil!! ^_^
Update : Pengadil yg adeh. Xkan xnmpk singapore yg sengaja lengahkan masa. Asik la nak rawatan dlm padang. Xkire lg yg jatuh jatuh jatuh pastu usung usung usung...alahaiiiii jopon. Sayonaraa ^_^"



Harimau malaya bolehh!!!!

Plesss la menang dgn singapore tu...Negara sebelah je kot!! Klu kalah lmbt skt nanah nak baik!

Oke nak beri tumpuah sepenuh'y nih..mari kite same2 berdoa harimau malaya menang k. Aku xkesah brape gol nak simbat asalkan menang!!

Aduhhh sakit jiwaa la aku tgk! Barisan pertahanan nmpk longgar la..adeh! Adeh!

Update : Oke dah kalah. Oke dah xdpt tuk next pusingan. Eh tp aku bangga sbb harimau malaya sgt garang mlm ni...hihi tp mayb masih terlalu berharap pada killer player je smp xdpt nak atur gerakan. Bak kate pengulas tadi, they all masih xcukup kreatif tuk mencorak gerak.huhu... ^_^" Ok xpe, terua berusaha k. Jgn asik nak kontroversi je..oppssss!


- Posted using BlogPress from my iPhone


Location:Jalan Pp 36,Seri Kembangan,Malaysia

No comments: