Thursday, May 5, 2011

Suda mau yang barukah?

Salam all ;)
Harini cuaca panas yg teramat kan?ke tempat korang tak? Dok dlm opis sejuk membeku plak...ape xkrem hotak yg mmg dah sedia krem ni..hikhk ^_^

Harini aku g keje pki lens, jarang kot! Selalu pki spek je...Tp sbb spek aku pon dlm keadaan stress so beliau perlu berehat kat umah je... ^_^ huh! Spek aku senget ar beb. Jd xselesa plak, dah rasa cam hidop aku pon same senget, bulu mata belah kiri, asik la dok sapu2 cermin bile aku kelip mata..hmm cube bayang sdr la keadaan xselesa tiap kali ko kelip mata...mau tumbuk pintu opis je rasa... ^_^"

Sooo....aku pon pki lens je la arini...Aku dah agak mesti ada yang tegur.... ^_^

~Penegur 1 : eh! Aku cam xnmpk ko plak rasa....
~Penegur 2 : Mata cam bengkak je....
~Penegur 3 : Mata ko cam ade ring cite lord of de ring! Gulp!

Budak2 baru yg xpenah tgk aku tgk aku pon cam xpuas ati..
Pe? Mau gaduh?? Hihihi gengster nmpk ;)


Bila pki spek aku camni! Spek aku jenis bingkai plastik so harus terlindung mataku ^_^


Bila without spek mata aku akan jadi besarr...haha dan akan nmpk bengkak hasil pemakaian spek selama lebih kurang 13thn...^_^

Persoalannyer...ko mau spek baru ke? Bykkkk cantikkkk.... Pegi repair sudaaa.... O_o

2 comments:

dd dudu said...

hehe comel jek kite tgk mata xde spek.. mata besharr hihihih

AnneWeeza said...

Dudu >> sbb beSar la nmpk pelik kot..hihihi ;)