Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, May 7, 2011

Dinner dekat2 umah je

Selamat hari sabtu korang ;) Dah kul 2 ni, suda lunch ke? ^_^

Tp kali ni aku nak cite psl dinner kami mlm ni...Cam biasa ari jumaat aku xmasak tuk dinner sbb en.neo mesti ajak kuar, ade je la aktiviti selain dr blk melaka.

Soo disebabkan umah aku dah ade astro warna so haruslah aku nak tgk maharaja lawak kan...hikhik so aku ajak dinner dekat2 umah je sbb nak blk umah sblm kul 10.... ^_^

En.neo nak mkn sup Ani Utara, aku ok je tp bile smp tutup plak hukhuk so sbb mls nak pkr tmpt lain dah ktorg terjah sblh kedai sup ani utara tu je....


En.neo nak try beryani kat sini. Aku plak sbb maharaja lawak nyer psl...ok saja ^_^


Menu pilihan en.neo 'beryani kambing' ~Die mkn tanpa kuar sepatah perkataan. Sedap la kot sbb klu kureng mesti awal2 die dah komplen. Aku lak yg sibok tnyer best ke tak? Die ckp best cam same yg kat johor ;)


Menu pilihan aku plak 'Nasi Goreng Belacan' hmmmm sedap...kire menepati citarasa aku la..cukup rasa sume ;) Rs cam br mkn bape suap, aik dah abis! Hihihi ^_^

Oh xlupe air asam boi pilihan ku jugak terbaekkk...licin aku seduttt...cukup masam manis nyer... ^_^ so pasni klu xtau xmkn katne terjah je kat Restoran Beryani Gam Batu Pahat ni tp bukan kat bp tau kat equine park je....depan pasar borong selangor tu... ;)

3 comments:

kakeiza said...

ohoo..sedap ek situ..nk terai gak nt..
FYI pemilik restoren Ani Sup Utara tu kawan abg sani..merangkap tmpt meeting derang pon ahahaha

Anonymous said...

kakeiza >> laaa yeke...selalu gak lepak situ pekene suop....hihih.. ;) ooo kire nnt klu jumpe abg sani kat situ xyah la report ke akak kan...hihihi ;)

kak said...

ahahahaha...x yah sbb mmg dh tau lokasi 'miting' die ;p
tp kalo lain tmpt wajib anto repot ekekeke