Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, June 21, 2011

DVD MiSi 2011

Salam lovelies ^_^

Kalau la ade yg setakat bc blog aku ni tp bukan member kat fb mesti ade yg xtau aku da kawen kan..hihi ^_^ Almaklum la update nyer pon xseberapa... ^_^

Pas da kawen dalam 3 bulan lebih ni br aku dpt semua2 pic sekitar majlis aku Mac lalu..Ala yg aku dok sebot2 Misi 2011 tu.....wedding kamu ler... ^_^ Eh eh tp bukan salah OP tau, kami yg dok tangguh2 nak pi collect album sume padahal dr bulan lepas dah ready kot....hihi bukan xexcited tp ekceli aku da dpt dvd sebelom ni so dah tgk la sume gmbr. Tp just xupload kat fb ngn blog je lg konon cam nak tunggu real nyer pictures la... So now dah dpt yg real dah...so pleasss no excuses lg oke... ~mrh diri sdr bole?

 Oke sebagai teaser aku kasi tgk cover dvd dulu k...hihi album sume later2 k...nnt aku snap 1 by 1 k... ^_^ oh sume selected pic pon nnt aku upload kat fb k...sini yg ade story2 menarik je la tau.. ^_^

Taraaa.....


Alhamdulillah....aku sangat sangat berpuas hati ngn sume album2 Misi2011 aku tu..hihi br tgk cover dvd aku da teruja, storyboard ape ntah lg..... ^_^ Pas je br dr collect album2 tu, trs aku berangan nak display nak which part kat wall pondok merahjambu aku...hihih... ^_^ Mangsa nye dah tentu En.Neo sayang kan...kehkeh! ~eceh dan dan tu sayang kan InsyaAllah nnt weekend yg free nnt leh spent time tuk deco2 pondok merahjambu gantung gmbr wedding....yahoooooo.... ^_^



p/s : Pg tgk ade ym ngn sorang my besties, die request entry psl pondok merahjambu kami...Nak tgk k'pink'n pondok merajambu tu kate'y...hahaha...xdela kak, biase2 je...InsyaAllah ye kak...akan dipertimbangkan ^_^ Bukan ape uols, En.Neo xkasi sgt aku show off pic byk2 sgt, takot tertimbul perasaan riak plak kan...Tp percayela uols, aku just nak share dan tuk future memories saje... ^_^

No comments: