Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, June 18, 2011

Bukan pink pon bole

Assalamualaikum.... ;) hihi

Oke oke,terus cite heh. meh sini nak kasi tau, mlm td time lipat2 gantung2 baju yg dah basuh tetibe aku sentap...

suami : baju sape tu?
Isteri : baju n lah...
suami : yekeeeee cam bukan je
isteri : yelaaa...nape plak bukan?
Suami : sbb wane ijau.

~Si suami ckp dgn selambe dan berlalu pegi...
~Si isteri sentap tenung baju tu selame 30 saat....



Baju ni la yg aku mksdkan. Sampai la ni aku dok pikir ~tidak layakkah aku??? Pang! Pang!

Ok bai! Nak g pang jap laki aku! Hihihi oooo xbaikk oooo...

3 comments:

Puteri Satu said...

alahai anak dara comel ni sudah pun berdua ye... tak lama lagi bertiga.. tahniah dari akak...

AnneWeeza said...

Puteri satu > hihihi tq kak ;) aminnn doa-doakan la ye ;)

AnneWeeza said...
This comment has been removed by the author.