Thursday, January 13, 2011

Serba salah smp rasa nak menangis

Ohh sedihnyer...... ;'(

Rasa serba salah smp tido pun mimpi bukan2....Bangun tido pon sebelom alarm bunyi... ;( pastu nak tgk muke DIA pon cam xnak sbb takot ternangis depan DIA.... ;(

Plesss jgn tanya nape aku serba salah smp rs sedih....Aku xkan cite kot...Hmmm agak peribadi tp aku ade cite kat hosmate aku je kot sbb die je tau cite dr awal.. ;'(

Klu korangla kan...korang nak jage hati org dulu ke? atau jage hati sdr dulu? ~aku plh hati org dulu kot tp hati aku sedih pedih.... ;'(

Arghhh benci ah camni....xsuke sedih sbb nanti aku byk pkr...pastu mesti senang jatuh sakit...ohh xleh sakit sbb aku xleh mc sbb aku byk keje...sbb aku kene settlekan keje sbb aku nak apply cuti kawen nnt... ;( ~byk kan sbb ;'(

Ohh bile sebut psl kawen....lg rs serba salah..... ;( Tolong la Ya Allah...aku rs aku xmampu luahkan kat DIA..tlg la gerakkan hati DIA supaya paham2 sdr.... ;'(

Ini entry sedih.....kot! Ok rs nak marah skg! babailah nak g surau skg! solat asar lg best!

2 comments:

Renee Meow said...

byr bersabar eh dear..jgn le sedey2 sgt..try distract urself dgn bende lain kay.. ;)be strong.. :)

meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

AnneWeeza said...

TQ dear Renee ;)

~i dah follow u tau..link je xsempat update lg..;)

sronok tgk persiapan u... ;)