Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, January 12, 2011

Pondok Merah Jambu Kami

Pertama sekali nak ucap Alhamdulillah.... ;)

Pas kahwin nnt kami dah ada tempat berteduh...Tempat yg aku sendiri beri nama dan dah dipersetujui oleh En.Neo saye....iaituu......~jeng jeng jeng!

~Pondok Merah Jambu~

Bagi kami walaupon bukan rumah yg baru dibina...Bukan sebesar banglo...tp kami bersyukur sgt2 sbb kami dikurniakan rezeki itu....Walaupon kecik die adalah hak mutlak kami berdua.... ;)

Skg ni Pondok Merah Jambu dlm proses renovation...bab2 reno aku serah 100% kat En.Neo...aku stuju je...sbb dah mmg tu hari2 keje die kan..dan aku percaye kebolehan die..eceh!!

Last weekend otw nak g mines...tetibe tanpa dirancang dan merancang kami singgah cavenzi HQ kat balakong tu...hehehe konon just nak usha2 perabot..pdhal reno pon xsettle lg...tp tetibe bile dah smp...sane wah!! sini wah!! sinun wah!! last2 settle perabot tuk 1 rumah kami booked...heheh...sbb rs'y harge'y sgt berpatutan....lalalaaa ;) perabot tuk 1 rumah tu xsmp dr budget kami...so haruslah happy2 kan.... ;) Dah mntk derang deliver ujung bulan 2 nnt sbb nak kasi reno settle dulu sume2....so that day just byr 30% shj...Alhamdulliah selesai hal perabot.. ;)

Dan semalam, naik je train blk keje...En.Neo kluarkan 1 buku dr beg die...owh! catalog cat...yeyyy!! bab2 color plak die kasi kuasa veto kat aku..hehehe mayb sbb die tau, klu die pilih pon mesti aku nakkkkk gakkkkk color aku...lalallaaaa... ;) En.Neo pesan, mlm kang study la yep...jgn kacau die main game..ceh! esok sile submit...hehehehe ;)

Hehehe..bg aku xsusah kot nak pilih color cat...sbb gambaran jelas dah lameeee dlm otak aku...hehhee...xyah de nak belek2 each page....trs je ke page ni..hehheee....abis dah name pon Pondok Merah Jambu....soooooo ape perlu dipeningkan lg....lalallaaa ;)

Skg hanya berharap pilihan color ku itu...adalah tepat ;) supaya kami bahagia tinggal di rmah itu kelak...dah org yg dtg pon happy je msk umah kami... ;)

No comments: