Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, June 6, 2009

aku masih setia..ecece.... =)

salamm....

fushhooo...dah pejam celikk....pejam celikk...dah lebih sebulan aku xupdate ini blog.. hohooh....xde cite ke cik anne? (^_^) ohhhh....tidakkk...sgt byk cite ekceli smp nak temuntah2 tp ape kan daya..aku cam kene sindrom malass...eheh tp kan...blog korang ari2 aku singgah tau...smp 2 3 kali sehari uuu....huhu...

hhmm...seen bulan mei ni xde update lgsg, aku report secara random je la k...ammpunn yuk~

mei-5
*bulan yg plg byk aku g tebiu...~mls nak cite pnjg...harap korang doakan saja...dpt nnt br cite
*bulan plg bz tahap dewa dewi..sbb task aku bertambah...task yg leh dikatakan smp tahun 2020
pon xkan abis....data =(
*bulan sedih bg pearl white ku..sbb disakiti lg...hasil perbuatan ku sdr...ammpuunn...xsengaje...
*bulan yg penuh dgn harapan...moga2 ada rezki....insyaAllah... =)

dah yg plg perubahan besar dlm idop aku ialahh......tadaaaaaaa

huhuu...yeee....aka selaku manusia yg dah bebelas tahun pki spek..pecahkan rekod diri sdr sbb dah xpki spek.....hihooo.....kite dah pki lens maaaa..... =) yeee...sgt lain muka ku...... =P tp xdela pki ari2...still xsebati lg...hmmm purata seminggu dlm 3 4 kali saja.... =P

aku br beli yg sebulan nyer je...dan lain2 jenis sbb power rangger =) aku lain2..bape? ahh xyah tau la sbb nnt korang tekozut badak plakk... puk~puk~ power tahap klu xpki tahap 70% bute...huhu....bole heh camtu... =P

right side brand o2 optix...left plk ciba vision...hmmm so far due2 selesa saja....next month xtau lg nak beli brand ape plak...tgk la brand mane yg wat promotion..oii ahli2 kelab wat lens..sila la berebut wat promotion k..aku nak beli lg ujung bulan nii....!! hahah..giloss

huk..hukk...maluu.....ade org kate muka aku dah mcm xgarang....hahahah b4 dis garang ke?? huhu.... =) en.neo plak kate mcm budak form 1...oiiii!!! xsayang mulut heh...yg klakar nyer en.neo siap 'hadiah' kan eye mo moist..hahahahah....pastu siap kasi syarat mesti titik setiap 2 jam...hahahaha....baikkkkkkklah aku jwp....tp aku xwat pon...bile rs kering br titik...hahahah...

nak tgk rupe aku without spek?? hohohoho next entry la k...ado bykkkkk yukkk~~hahahah jaja muke sdr xpe kan..kan..kan.. =)

No comments: