Thursday, July 3, 2008

Slamat jalan abah..mak....



Ahad lepas (29 Jun 2008) abah dan mak aku telah berangkat ke tanah suci untuk menunaikan umrah....Aku dr umah je..xblk mlk pon sbb br last week aku blk...so aku tunggu kat klia je...ehh silap2...dorang yg smp dulu dr aku..hahahahh..tp aku xlewat pon.... :) yela...aku kan naik train so TERlewat la skt....heee....ktorg sume dah kumpul lam kul 12 tp flight rupe'y kul 1340 so sempat lg la ktorg jemaah mkn mcd....hahahha..along yg belanje...(along aku yg mak buyung tu...hahaha).sume mkn cam pirana sbb dr pg xmkn pe....


Bile flight dah annce....sume dah cebek2....(eh korang paham ke cebek tu pe..alaa..muke yg cam nak nangis tuuu..heee) biase la along aku yg mule'n dulu...(everytime ok....raya..dll) aku mantain je lg..tp pas nak salam mak...aku dah xleh bersuara.....heee......aku pelok je mak...mak kate dah2...anggap je mak g Langkawii...cehhhh mak nie....pastu aku salam pelok abah plak...waaa lg sedih aku...sbb abah pesan...............(xleh nak cite kat sini...kang aku nangis....ala korang pon mesti phmkan....heee)


Then abah dah mak pon berlepas dgn lambaian mereka yg membuat'n kami 3 beradik terdiam smbl mengalirkan air mata penuh harapan moga mereka dpt menunaikan ibadat mereka dgn sempurna dan semoga pulang ke pangkuan kami dgn selamat....(adik tunggu tau mak..abah..)
Teringt plak ms abah ngn mak g haji ms aku form4....hee...ms tu lg sedih sbb aku tinggal sorang..hee..smp demam2 aku rindu kat dorang...ingt lg ms tu nenek kasi aku tido ngn naik batik mak..hahah...mujarab gak sbb kebah demam aku pastu...oooo itula demam rindu name'y.. :)


Saat ni abah ngn mak dah pon selamt smp ke tanah suci dgn selamt...mlm td abah col bgtau dorang nak stat wat umrah dah...dorang pesan suh jage diri baik2....(along smpkan) aminn.....InsyaAllah 15hb ni dorang blk la....aku doakan moge2 abah mak sihat2 slalu kat sana..


No comments: