Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, June 1, 2010

sebulan hilang di alam maya

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu sgt ngn blog sdr.... ;(

nakkkkk sgt update tp xberkesempatan.....wahh bz sgt ko n?

Projek (kat opis lame) tgh menggile......pastu aku kene wat sorang2!!! mmg xkan sempat nak update la kan? leh kate ari2 blk kat tgh mlm...so bile dpt blk awal skt...nak suh aku kerah tenaga online update bagai??? mmh xxla kan.. ;p

Selame sebulan gak aku dah mcm doktor gaye'y...main oncol2 plakk....ikot suke je aku dipanggil2 cam aku ni pengarah urusan syarikat..wahh!! bukan ape..kan aku dah ckp..projek tu aku wat sesorang...tp nak tau ape aku dpt???? haaaa tu di lain siaran ye puan2... ;p

Pastu nak dijadikan cerita....tetibe dtg rezeki lain... ;) ~korang nak tau ape aku wat? hmmm tu episode lain gak... ;p

Dan skg aku di tempat baru.. ;) rs cam budak fresh baru nak stat keje...heee ;) harap2 sume berjalan lancar dah xyah dihantar ke site yg jauh...dok sini je dah ok..lalallaaa ;)

No comments: