Lilypie Pregnancy tickers

Friday, January 15, 2010

dilema damansara~

Salam 1 malaysia ;)

xtau nak stat camne...xyah mukadimah leh? terus bebel je la heh.. ;p

sejak isnin aritu aku dah blk ke hq....mean kat bukit damansara...sbb kene wat projek baru...projek yg xyah dok site...just dok depan notbok aku je....pastu perah otak sorang2...pening pale sorang2...pastu klu gile,gile la aku sorang2 ;'(

ekceli sejak aku keje (almost 2 years) aku xpenah drive sendiri ke damansara..yela aku pon xsmp 4 kali kot g opis...keje aku adalah di site (putrajaya)...umah sewa aku pon dekat je ngn putrajaya kan..so mmg xkan la nak drive ke damansara..even jln nak ke opis pon aku xtauuu ;p

soooo...pas dah dpt arahan MESTI PULANG ke hq...aku da kelam kabot...smp pikir nak benti keje tau..sbb takot nak drive msk kl...huuuuu....kasihannn sungguh..public transpot? ohoooo...sini TIADA oh.....klu ade bus pon...mmg sgt sgt agt sgt susah la nak kelihatan...

Disebabkan da setiap ms asik ckp takooooot je...en.neo pon ajak aku test drive sdr ke damansara...ok fine! siap kene marah2 lg....betakong da air mate ni...sikitttt je lg nak kuarr...ok ok tahan~~......yela 1st time kan aku drive,mane la aku nak cam sgt...pastu ngn xbiase lg...waaa....terus kecik ati tau aku ;( time nak blk...muke aku ketat je sbb nak bayangkan jln td blk... ~bile da smp jln istana, en.neo ajak aku u-turn blk...huhuhu mesti die tgk muke aku kerot2 xconfident....hahahah!! ;D dah 2nd time mesti laa ku da cam....yeeee....confident dah bertambah!!

agak'y klu ade org prasan kete aku, mesti die ckp 'padal kete ni dok pusing2 dr td!' hohhoo~

~
~
~
~
~

arini dah ari jumaat.....dah 5 ari la aku drive sdr ke damansara.... ;)) heee....alhamdulillah...sume ok! bile da smp umah je col en.neo....

saye : n smp dah!
en.neo : wahh cepat'y xjem ke? (masih d'opis'y)
saye : ahah xsgt....kat jln semantan tu xjem lgsg arini...kat jln istana je slow skt..tu awal tu
en.neo : waaaahhh...ninie dah pandai name jln laaaaaa...hihihihihihih
saye : kuang asam! dah la..bye! (smp senyum geram)
en.neo : ok bye.....hiihihihihi

smp aku letak phone pon still dgr die gelakk....kuang asam kamooo ;p

note : aku bangga dgn pencapaian diri aku sdr...lallaaaa ;p

No comments: