Lilypie Pregnancy tickers

Monday, December 27, 2010

27 Disember 2009/2010


Alhamdulillah...harini genap setahun hubungan kami sebagai tunangan...Tp rs cam br bulan lepas kami bertunang... ~ceh! mntk pelempang free la tu kan.. ;p

Dan arini jugak aku xkeje...eh bukan sbb cuti nak celebrate bagai..tp sbb aku MC la...hmmmm sakit yg xleh nak g keje....tp masih boleh updte blog...sakit ape tu ek...hehehe ;p

Bile dah genap setahun bi bermakne tinggal lg lebih kurang 2 bulan je lg kami akan disatukan sbg suami isteri yg sah..Ape perasaan aku? hmmm susah nak terjemahkan dlm betuk tulisan mahupun perkataan... ~wahh ayat novel xhengat.. ;p

Tp yg aku pasti, aku mmg tgh kelam kelibut nak prepare macam2 tu MISI 2011 tuu...Rs cam dah ready sume,still ade sikit2 je la lg...tp nape ntah rs cam bykkkkkk je lg xsettle...huh...Hmm checklist ade je dlm notebook kecik aku..xpe soon aku wat entry pasal list aku tu plak..mane tau kot korang ade prasan bende yg aku tetinggal ke.kan.... ;)

Cite pasal hubungan kami plak...Skg ni hari2 aku akan nmpk muka En.Neo tu sbb kami g kerja sama2 since aku kene ke site kat kl nunn...Org kate lg 40 hari nak majlis xelok jumpe slalu kan... ~eh betul ke 40hari..heheh dah mcm org berpantang plakk..hahaha ;p

Hari2 dlm kete asik dok pening2 psl MISI 2011 ni je...hahaha...sbb tetibe rs due2 cam gabra...hahah...Tp aku lg pening kot sbb semua aku yg kene ingt..nak suruh En.Neo ingtkan...ohh xyahla...kadang2 date pon die leh lupe..hahaha...yela2....org bz cam menteri la katekan... ~klu ckp depan2 ni mau dah kene seligi...keh keh xpe janji die ingt aku....

See..cube tgk kat Daisypath tu...oh My God....tinggal lg 2 bulan, 1 minggu, 1 hari je...maakkkkk sempat ke ni wey.....huh! huh! leh tumbuh jerawat klu asik pikir2 je....2 bulan tu cam lame tp aku ade ms tuk prepare adalah bila weekend je...ari keje jgn haraplah...bz memanjang ngn projek xsettle lg...arini mc pon cam serba salah je...tp sory la geng,aku mmg xleh g keje...mls nak susahkan member2 ku jd pape kan... ;(

Jom kire same2...sebulan ade 8 hari weekend...2 bulan? 16 hari weekend..tp seminggu ada 2 hari weekend lg....so bile dah tmbh2..mean aku ade dlm 18 hari je lg.........waaaaaa ;'O sempat ke ni wey........pastu tolak darab bahagi ngn hal2 lain lg...pehhh cam tinggal 8 hari je...huh! huh! mntk nyawa.......... ^_^"


Xpelah.....slow2 kayuh la org katekan....kang lari laju2 kang..tesungkur trs xcun pengantin nnt.hehehe... ;) Tp aku bersyukur sgt sbb ade abah ngn mak yg settelkan hal2 umah cam catering,khemah,kompang...sume2 tu....aku follow je sbb aku percaye mak ngn abah mesti wat yg terbaeekkkk punyerrr... ;)

Pastu along ngn kak ngah yg byk sumbang idea...tenagaa...akak2 aku ni due2 cikgu so skg harusslah tgh sakan cuti..so time ni derang siapkan mcm2 tuk aku..dan aku pon follow je sbb aku percaye akak2 aku pon akan wat yg terbaeeekkkkk tuk MISI 2011 aku tuh...huhhhh gile terharu aku wey.... ;)

Ohhh tak ketinggalan kawan2 yg xjemu2 kasi idea bile aku mntk pendapat...hehehe...pastu kwn2 blogger yg sedia je reply email klu aku tnyer pape...waaaaaaa....terima kasihhhh byk2 yee....korang mmg terrbaaekkkk punyer lah!! aku cayang korang sume2 tau!

Oklah sbg penutup...nah 1 pic tuk korang tersenyum..heheh...kalau lah.. ;)



Nak mntk tolong lg bole? tolong doakan hubungan kami baik selama'y dan persiapan kami berjln lancar....aminn.... ;)

Hai En.Neo...Happy Anniversary bobot! ♥ ♥ ♥

No comments: