Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, March 23, 2010

tag lg ~ Siapakah dan Apakah?

huhu....mendapat buah tangan tag dr dd dudu burung kedidi ;) cam susah je sbb cam byk kene cite psl pasangan..huuuu cam malu lah! =p

[1] Siapakah diri anda di rumah?

Saya seorang anak bongsu yg gagah.... ;) betoll weyy...xtipu nih...slalu kene wat keje yg berat2 hmm cam ptt anak lelaki yg wat...tp sbb xde adik badik laki...so saya lah yg paling layak.. ;) mayb sbb sy yg plg aktif..periang..haaha!! eleh bukan la..sbb akak2 sume lemah gemalai cam kene sakit taun...hohohoho ;) ~bile blk melaka mak akan suh cuci longkang..sental toilet...panjat lap2 cabinet dapor...huuuu...abah plak akan suh carik kayu kat utan...hohohoo ok tipu...xdelah abah suh tolong pijak belakang je...heee....sy kan pandai urut2...lalala ;) ~~tp nape sy gak slalu kene masak ek...larikkkkkkkk.... ;p tp rela je wat..bile lg nak berbakti pd ibu bapa kan?


[2] Siapakah diri anda disamping rakan?

hmmm...seorang pendengar yg setia kot.... ;) eh mereka xpenah la ckp camtu..tp dr pemerhatianku ramai betul yg leh kongsi2 cite peribadi ngn aku..hee...pastu aku bg la opinion yg patut2....last skali mereka akan ckp....'thanks anne...aku rs lege skt' wahh!! anytime dear... ;p


[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

1) nak bukak kedai wane pink sendiri...ala2 cam 1 stop centre tuk wanita ;)
2) laptop sony wane pink ;)
~alasan nak gune tuk manage kedai ku ;p
3) nak ade 'umah' sendiri sebagai syurgaku yg leh di deco ikot citarasa ku.... ;)
4) iron wap yg wane pink...
hahahahaah!! dasar pemalu nak iron baju ;p
5) hmmmm.....ini rahsia ;p ekekeke....


[4] Siapakah nama pasangan anda?

Ade satu je..sorang je...di belog, namanya en.neo.... ;)


[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

1) Seorang yg sgt tahu bezakan antara kerja ngan peribadi....time die keje jgn harapla nak manje2 bende2 yg remeh temeh....nnt kite sakit ati blk...hahaha ;) abis kerja....hmmm ;p

2) Suke wat suprise tibe2...nak2 plak bende yg kite dah lame nakkkkkkkk sgt.......tetibe tanpa diduga tinnggg!! depan mate....... ;)

3) Mahir dlm urusan umahtangga..eceh! die mahir psl brg dapur dll...klu g beli brg dapur tuk umah masing2...die la tukang pilih bagai...aku berdiri di tepi sambil angguk2 nak atau geleng2 xnak...tpppp siaplah pastu kene msk anta lauk...huhuhu ;)

4) Garang tp lembut....eceh!...suke marah aku... ;( tp aku baik per? ~baiklah aku ngaku,aku sedikit gile2 dan nakal...heeee ;)

5) Sgt peka ngn air muke aku...huuuuuu..sgt pantas detect emosi aku.... ;)
hhmmmm..suke heh?~ hah!! wat muke! wat muke!~sakit perott keee....g klinik heh....hahahaha pelbagai situasi tanpa perlu aku bgtau..hiks...

ok cukuplah....malu laaaaaaa...... ;) ngeee....


[6] Bila tarikh anda couple

hmmmm sampai skg masih xingt date walaupun da byk kali berusaha bukak calender tahun itu...huuu...yg pasti awal bulan Disember 2001 selang beberapa hari selepas birthday ku.. ;)
~date couple tunang plak 27 Disember 2009....sabtu ni genap 3 bulan..hihihi ;)


[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

hmmmm....pergaduhan sehingga mencederakan....titik.huhu


[8] Lagu tema cinta anda?


Puisi Cinta alaaaaa malula nak cite lebih2....huuuhuuuhuu...nnt2 la heh.... ;p ~mayb akan ade post kisah perkawanan....bersahabatan...percintaan....pertunangan kami nnt bile hari bahgia kami hampir menjelang...insyaAllah ;)


[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

kurangkan sifat panas baran yg bole membahayakan kesihatan......... ;'( sedih sbb die suke ckp die pergi dulu...on de spot tik tik tik air mata.....on de spot jugakkk.."heeee xdelaaaaa dah dah tu" hmmm tau takot banjir.. ;)

nasib aku penyabar skt kot...huhu...tulah name'y saling lengkap melengkapi...xgitu?


[10] Tag rakan2 ada yang lain

semua yg sebaya dgn ku....hahh hambik ;p


sayoonaraaaa (",)/

No comments: