Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, March 16, 2010

bz mengalahkan MD...padahal aku hanyelah pekerja bawahan..huh


tajuk entry adalah statement 'tunjuk sebab' nape aku lameeeeeee xupdate... ;'(
tp sumpah ari2 aku selak2 blog korang tau...
siap berungut secara kecil-kecilan lg klu korang lmbt update...hahah...
aku xupdate xpe..bukan ade org kesah...
tp klu korang xupdate..mmg aku kesah! lalaaalaa ;P

kalau la...ini aku kate KALAU tau...
kalau ade...kalauuuu tauu...pang!!~
ok klu ade org tnyer or nk tau aku g mane??
hmmm...aku masih idop! hahaha
hiks...aku masih di dlm Malaysia...huu
tp aku BZ yg amat...bz watpe?
bz mengejar deadline.......!!
klu tak..aku yg dead...hohoo.... ;)

Alhamdulillah task itu dah pon selesai...aminn.....
aku smp xlena tido tau memikirkan design.....color....layout.!!
tu aku ckp aku xlayak jd designer...
tp ade org kesah?? aku jugakk yg mereka kerah tuk design ;(
tp Alhamdulillah.....design2 tu dah settle aku kasi present...
skg tgh tunggu pihak client decide which 1 design derang prefer....
aiii xkan rambang mate kot wahai mak datin....~~
opsss lalalaaaaa.... ;)

daannn....
wat sementara derang dok pkr2...solat hajat bagai nak pilih design mane....
aku sgt freeeee skg.....
smp rs nak amik coti nak g soping!! pang!!

ohh yee...alang2 ni aku nak show off 1 mende bole?
hiksss...aku ade new collection cute comey lotey note book...
yaaareeeebaaaaa...
pemberian en.neo kesayangan saye..ewah!
aku sukeee bykkkk.....
tp aku nak shaatuuuu je.... ;)
dan en.neo memilih ini.......

comel tak? PInK...siap ade casing ;)
ade byk lg yg comey2 tp ni yg paling melekat di hati PInK ku.. ;)

bile dlm kete....br aku tau nape en.neo pilih yg nih...
hahahah!!! ;)
suweeeet gile dlm buku nih...
ko tgk..ade gmbr baju PInk....kasot PInK..mcm2 lg lah! ;)

each page terdapat pelbagai design yg berlainan....sume comeyyyy!!!
bertambah teruja la aku menulisss.... ;)

hiksss see...kebetulan tesame plak ngn hest aku si LILY PInK tu... ;)
ehh tetibe aku teperasan...
"si comey ni mmg di design tuk aku kot!!" pang!!!

korang tgk laaa....ade meja PInK...ade rak PInK...
ade kasot aku plak kat situ...
opssss teperasan lg....
hahahahah!!! ;)



p/s : abaikan je la aku yg suke perasan nih! =p



No comments: