Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, November 10, 2009

Anggap je g kerja cam g shoping bole?


Hari2 rs malas....hari2 rs boring... ;( tolong la tolonggggg.... ;'O hati dah makin kering....pas subuh je..mesti mls nak bgn...sbb xmo g keje... nape xmo? ntah! bukan ade mslh ngn sasape pon...tp xde hati dah kot....abis xkan nak resign je??? haaa...tu la mslh besar skg nii.... ;'((

Org yg penah rs je phm kot...sape org tu? hmm...bia die je la phm...xpe kan.. Sume org pesan..sabar dulu n...jgn resign selagi ko xdpt keje baru lg...ok! baiklah! aku akan bertahan..tp makin ari.....ishhhh....dtg keje ngn terpakse je...mood pon dah tentula mood terpakse.... ;( ishh xsuke tul rs camni...

Penah tnyer kat mak...'mak,klu adik benti keje bole tak?' mak kate 'sukatilah...' aku jwb 'tp xdpt keje baru lg' mak plak jwb 'dok je la umah dulu.mak leh tanggung lg' ohooooo tidakkk....even mak abah xkesah..tp aku yg kesahh...xmo susahkan sape....tp skg...ati aku yg plg susah..... ;'(( sabar duluu..ko mesti bertahan!!

Hmm.....aku xnak cite pape keburukan or kecacatan tmpt keje aku ni...psl client lg la xnak cite..tp senang cite...aku xhappy.....biar gaji kecik tp happy! tp aku..dah la mmg gaji kecik,xhappy plak tu...huhuhu...sian ohh sgt kasian kamoo anne.. ;(

Wahh aku demand ke....xbersyukur ke? mesti ade org pkr camtu bile aku ckp nak benti sbb gaji kecik kan? tp smp bile ko nak dok situuuuuu je...takok tuuuuuu jee....so smp bile ko nak ade saving klu every month camtu jeee....ohhh...ditambah plak xhappy..........lg la rs teramat down!

Actually happy lg penting bg aku....so leh gembira dan dtg kerja ngn ikhlas...ini....XDE PRASAAN...ape kes...... ;( xpe...teruskan usaha...da ujung tahun ni...mane tau ade ade rezeki kerja baru tahun depan..heee.....aku slalu pkr...alaa sabar la..doa byk2 pas da usaha...Allah ank kasi yg best teros kot...tu DIA kasi lmbt skt....mak pon slalu ckp camtu.....hmmmm...sabar dulu yuk...

berusaha!!!! bersemangat!!!! cayok2!
teringat plak akt cite mandarin kul 8.30 kat 8tv...die sgt tabah! aku mesti tabah cam die..ikotkan die lg susah.....die lg kasian......baiklah! \^_^/ ~dannnn dieee comell.... ;p


~p/s~sesi luah prasaan..huhu...

No comments: