Sunday, October 4, 2009

well done! pencapaian terbaru yg dibanggakan oleh diriku sendiri ;)

Aktiviti di awal pg ari ahad slalu'y adalah ms tuk ke pasar..alaaa kate umah sblh pasar...agak kureng asem la klu xke sane kan? kan? ;) beli sikit2 je...dok 1 perot je...kadang2 je 2 perot..wah siapakah? lalala...yg penting haruslah stok tuk seminggu... ;)

Dan hasil pg td adalah sedikit udang2 yg leh tahan besar dah jugek 2 ekor ikan cencaru saiz sederhana ;) daaaannnn.....yg plg den banggo tu den BERJAYO kopek sdr jaket ~kulit da...cencaru tu...weehooo... ;O slalu klu kat umah mak,aku siang je pastu nnt mak yg kopek kulit die..klu kat sini beli cencaru tuk bakar je...xyah kopek2 kulit ;)

Nmpk ke gmbr bwh tu? hee..sekor yg dah BERJAYO dikopek kulit'y dah pon dipotong 2....dan sekor lg xyah kopek sbb dah goreng sumabt lada je nnt...hee... ;p dan jiran mereka adalah sekumpulan sang udang.. ;)

Alang2 tu kite tmbh sikit bab sayoran plak aci je kan? hukhuk..hasil pembelian adalah beberapa batang bendi,terung yg cumel,potai~nak add ms wat sambal udang nnt dan jugek segenggam cili padi... ;) cukuplah tuk perut ku terisi tuk seminggu nnt.... ;p
Bwk duit masuk dlm poket suar adalh rm30++..bile blk tgk balance ade rm20++ hikhik... ;) sile la kire sdr yo...oppss ptt la minggu ni xde beli buah2 pencuci mulut ;)

Itu saje la kot..tata (*-*)/

No comments: