Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, October 28, 2009

Dunia ini bulat.....

kadang2 kite di bawah
dan sudah pasti bile tiba waktu
kite di atas pula ;)

ayat tu la yg slalu aku gune bile aku rs down... ^_^'
pastu rs cam ok skt...
bersemangat n! jgn putus asa n! *_*v


kisah 1...

suatu ketika ~xingt bile...
si POLAN penah wat aku panas...
panas yg camne?
cam suke kutuk2 (secara sengaja nak wat aku malu) ngn ape yg aku suke..
eh eh aku sikit pon xsusahkan ko...
nape ko nak kacau idop aku??

xpee....sabar n....
walaupon ade secebis dendam dlm ati ~ aku manusia biase
tp xde niat lgsg nak bls dendam...
dlm ati~Allah Maha Berkuasa...

cam biase...aku marah kejap jee...
cam angin lalu je....hii...~xtau kelebihan or kelemahan aku
pastu lupe...heee...

tetibe.....bile da lameee....
hmmm pas beberapa bulan kott...
aku dpt tau ~bukan dr mulut org...
sesuatu berlaku pada si POLAN
sesuatu yg aku rs pasti akan buat die rs sgt down!
haaa...kan aku dah kate
dunia ini bulat.....

arini ko buat org
sok luse tulat xmustahil org wat ko plakk...
eh eh aku yg bersalh ke?
aku xcuit pon...


kisah 2...

si POLIN (polan ngn polin bukan kembar tau..hiks)
si POLIN sgt bongkak pd kiraan aku..
wat hati aku panasss gileeee.....
sbb?
xnak cite...
xnak kotorkan blog aku ngn kisah yg aku xmo ingt tu~tp still ingt
aku hanye da citekan kan org yg xkenal si POLIN saje..
beberapa org yg aku percaye.....
sume suh aku lazer kan je si POLIN...bg die sedar...
sume suh aku wat sesuatu...
tp nape aku xnak??
ntah!

respon aku?
wat cam biase....
cam aku plak yg slh...hahah..
xpe...biar je la...
dlm hati aku...
DUNIA INI BULAT~ALLAH MAHA BERKUASA

selang beberapa hari...~sgt sekejap...
berlaku sesuatu yg membuat si POLIN sentap! ~boleh mkn dlm..hikss
bukan kene lazer ngn org...
depan org ramai plk tu...
depan org yg kenal die plak tu...
dan yg plg penting....
telinga AKU turut mendengar....
haaaa kann...
sekali lg...dunia ini bulat...

aku sikit pon xkesah manusia2 tu ingt ke tak...
penah wat AKU atau sesiapa saje sakit...
tu xpenting pd aku...
tu idop mereka2 itu...

ape yg penting...
aku tau...
DUNIA INI BULAT...
sekian... ;)


~ps/~huhhh ampun klu ade sesape terasa... (^_^)

No comments: