Lilypie Pregnancy tickers

Friday, November 7, 2008

Kenduri Aqiqah Iman


Minggu lepas kenduri Aqiqah Iman...Wlupn cam kenduri biase je tp sgt la meriah cam kenduri kahwin la plak..ramai giler tetamu..2 khemah pon xcukup..sian plak tgk org kene diri jap sementara tunggu yg lain abis mkn..huhh...mkan pon abis licin...tuan rumah ngn sanak saudara terdekat pon xdpt nak mkn..adehh sedih'y...aku sgt lapar...drive blk kl ptg tu gak ngn perot yg berbunyi2..huh...tp aku and family sgt puas ati la sbb sume berjalan dngn lancar dan meriah..hee...tp iman la yg paling untung..pehhh byk giler duit die dpt..hahaha...tu je la yg aku nmpk..mata duitan la katekan...ngee...aku rs2 la kan ade gak nak smp seribu kot die dpt..abis klu dah sorang kasi 10 20 inggt...pehhh...man!! xnak kasi upah kat busu ko ni ke?? sgt bertungkus lumus that day ok.. :)

mmm....byk gak aku amik gmbr ms cukur jambul tu tp camera tinggl kat melaka...konon nak bg parents iman tranfer dulu la..jgn wat harte camera tu dah la ye long...hah!!! dah mlm td along mms aku gmbr iman de latest..hahahaah!!!!! ketawe besar aku tgk..sgt bulat dan tombab!!! botak cin plak tu...yg wat aku rs cam nak lempang die tu,pandai plak die senyum...hhahah...pastu along kate byk dah baju die yg xmuat..hahahah!!! iman dah gomok!!! :)


No comments: