Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, April 6, 2011

Bila tiada kwn nak ajak bergaduh

Dah tgh mlm dah ni tp mata lom pun dpt lelap...alahai ni sume anggara 'teman serumah' tiada di rumah......ooohhh suamiku laaaa.....

Mmg dah keje die akan kerap kuar out station. Klu time bz yg amat tu, tiap2 minggu kot :( Tp tu dulu ms status tunangan so xdela rs ditinggalkan sgt...Ko out ke in ke...umah tetap lain2 kan...

Tp bile dah kahwin ni, bile kene tinggal rs cam kejamnye duniaaa..rs cam nak sentap 12 juta kali...ape kess lu minah!!

Tp mayb jugak sbb ni 1st time kene tinggal sejak kawen kan? Still lom sebati dlm idop la kan. Agak'y nnt dah biase, siap tnyer kot..bile nak out station nih? Haha see ade tanda2 sentap disituu ngee ngee ;)

Kesimpulannye, redha je la... ;) Td pg dlm train aku ckp aku sedih en.neo nak g johor. Die leh jwb ape ko tau..Bukan g johor, g keje la.... Gulpp!!! Rs nak lempang,abis bukan g keje kat johor?? Dush! Dush! Tp aku rs mmg agak kejam ar wey...pas 2 hari kat johor, shut plak ke penang...~nangissss ;O so haruslah aku sentap kan? Kan?

Oklah, sbb sentap aku mau try tido skg.Selamat pagi dunia ;) moga aku tido dgn aman....Aminn ;)


cepatla pulang ohh ;'(

No comments: