Lilypie Pregnancy tickers

Friday, February 25, 2011

Debaran kian terasa

Harini jumaat datang lagi.....Harini jugak adalah jumaat terakhir aku sebagai seorang yg berstatus 'single'....huhh makin bedebar je rasa......dah xtau nak gambarkan camne.....

Kawan2 dah dok tnyer...'camne perasaan??' aku just leh ckp 'bercampur baur!!' sbb xde perkataan kot.....die mcm hmmmmm macam2 adaaaa..... it wasn't me

Macam2 soalan terbit kat otak aku ni.....confused

ishhh betul ke aku dah na kawen ni?
ishhh camne la life lepas kawen....
ishhh boleh ke aku nih.....

pastu kuar plak...

alaaa takot nyer......~mcm2 jenis takotnail biting
alaaa sedih nyer...... crying
alaaa malu nyer...... blushing

ok sume tu dalam 50% je perasaan yg aku rasa skg....Lg 50% mane? xde perasaan ke? ntah! xde jawapan lg........ I don't want to see

ok smp sini dulu..... wave

No comments: