Thursday, February 4, 2010

aku gadis biasa

salam tuk kamoo si pembaca... ~hiks klu ade la yo...

hmmm..arini kamis be je nak bermula...hope arini lebih baik dr smlm.. ;)

Ptg smlm...ohhhh kat damansara ni ujannn lebaatt gilee...gdn guruh dentam dentum! ngn kilar pancar2! huh....tp nasib time nak blk...reda skt da....traffic pon ok lg....smp umah lewat skt je dr biase,lewat 15minit camtu...ok lg la kan.. ;)

Ohhh nak cite gak la...bulan dec lalu adalah bday dan hari perTUn aku kan..aku dpt sesuatu tau dr sahabat baikk aku ms skolah teknik dulu...Azwin empunya name...insyaAllah bakal jd tunang org April nnt~wahh nak jugak bulan bday die tuh..hiks..
Nak jaja gmbr die pon xdok dlm pc ni...ado tu mmg ado tp xtfer dr camera lg..hikhik.. Awin xdpt dtg time aku tunang aritu sbb cousin die pon kawen same date..so die dtg sehari sblm...dan aku dihadiahkan ini...


Sgt terharu aku ;') tq sahabatt... ;) ini kire hadiah tuk 2 in 1....sbb kat kad awin wish tuk bday dan perTun.... ;) aku pon da stat baca dah...sgt terharu kate2 dlm buku nih..smp nak menitik air mata....rs rendah diri sgt...rs aku sgt kerdil dan hina di bumi Allah swt ni... YA ALLAHHH... ;(

Tp sebagai manusia,kite mmg xlari dr melakukan kesilapan kan...hanya atas diri kite samada nak perbaiki diri atau tidak...tp beringatlaa semua yg kite ada ni adalah sementaraaa.....



aku juga gadis biasee tidak lepas melakukan kesilapan....tp akan ku cuba sedaya upaya menjadi yg terbaik selagi termampu dgn izin Allah...akan ku corak hidopku menjadi seindah pelangi...insyaAllah ;)


p/s : dunia ini indah.... ;)

2 comments:

Skinny Legs said...

haha...ko pon dah pakai tudung cmni? Aku g PUNB, c fairoz kata aku cam ustazah...bleh x? hahaha

AnneWeeza said...

hahahahah!!! ustazah ke.. ;p