Wednesday, December 24, 2008

cesss....cinabengg!!!

sabtu~~20/12

cinabengg= satu perasaan tuk melepaskan geram tuk org yg xbape nak b'etika~

Weekend lps xde ke mane pon...paling2 pon g melawat jom heboh...hee...sajeje gatai nak jln2...tp g jap je...xabis jln pon....jln tmpt yg meriah je..hohohoho.... :) tp ade gak ar beli kepok2 yg dpt paper beg tu..hahaha bukan nak mkn sgt pon..nak tmbh collection paper beg ekceli...ngeee....

Pastu dah xtau nak g mane...g la dok lepak2 kat taman warisan...mmm ramai gak org waktu2 br nak ptg camtu ek..yela slalu aku g pon ari keje kan...for sure la ramai org kan...pas dah mkn2..cite2....tgk2 org....pulang la kami ke rumah msg2....eh eh..tp anta aku blk dulu la...hee... :)

Tp aku sgt terlalu yakin aku tgk dulu kete aku b4 nak naik umah tu...kire cam menoleh manje la ke arah si pearl white itu...cam...die pon tesengeh je....hahaha..pd imiginasi aku ler..hihihi :)

Tp yg wat aku xpuas ati tu..br je bape minit aku naik...mmm dlm 20minit camtu aar...tetibe hosmate aku yg blk ujung b'bunyi "n! sape yg tumpang hanger kat kete ko tu?" "hah..hanger!!" aku pon lari ke balkoni...ahah cess cinabeng!!! "hahahaah...sgt bongok la.." harusss ke...aku tgk ats... aikk cam xde lgsg tande2 klu hanger tu jatuh dr ats...aikk..camne ade hanger kat ats kete aku..tu..aduhh 1 p'hina'n nih!! tau ar kete aku tgh kotor yg amat~~sgt kotoor..hahha...cam org letak pon ade..sbb elok je..ceh...ke ade org nak kasi hadiah kat aku?? tp harusss ke hadiah hangerr...ishhhh xlogikk...panggg~~ gedebushh...

Disbbkan aku cam mls je nak turun blk so aku biar je la hanger tu kat situ...hohoho..sok~ahad'y nak g bsh kete br la aku amik then letak kat kete org lain plak...hohohoh~~xdela...aku xsebaik itu...ngee...... :)
hasil perbuatan cinabengg!! itu..


sabor je la aku.....huhhh...

nota kaki 1 : disebabkan kete aku xde pe..aku dah maafkan da org itu... :)
nota kaki 2 : pearl white ku suda bersih...hohoho..siap kene kutuk ngn india bsh kete tu lg..uhukk.. :P


6 comments:

miezamo said...

memang cinabengg tul la...sape ler punya angkara..jeles kut tgk keta tu x de aksesori tambahan...hahaha

rosealley said...

seb baik hanger 2 xmemberi efek pape pd kete kaan

maylyn said...

hanger ok ye! kete i nye skirting depn pecah tanpa ketahuan i!! lagik haru...tgh2 lak tuh dh lopong di situ...bencikkkk sian sang merah i

anneweeza said...

miezamo >> huhu..tu ar psl..eleh nak tekel i ckp je la..wakkakaka!!

rosealley >> mm sbb tu dah dimaafkan...klu de pape cacat,akan ku carik org tuh spm ke lubang jambah! :)

maylyn >> adehh!! yeke..aduhh rs cam hati kite dicincang2 ek?? pe lg k.lyn sile la carik org itu htn cincang2 die!!!

dd dudu said...

hihihi ape motif org tersebut letak hanger ye? hik hik

liza said...

apakah cinabeng?huish....xbaik tau ko mencarut...Tuhan mrh..ekekek
maafkn la hanger tu...die pnt asyik tgntung,so nk tmpg baring sat..