Friday, October 10, 2008

salam Aidilfitri


Arini 10 Syawal dah...tp rs'y still lom terlambat tuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sume sahabat handai ku xkire kat mane pon korang berade...hope korang bergembira la ye di hari lebaran nie...kesempatan ni aku nak mohon ribuan ampun dan maaf klu ade salah dan silap...gurau2 tu dah tentu ade la..hee...klu ade sesape yg berkecil ati...ampunkan saye ye penunggu gua :) ngee......



p/s 1 : nak kongsi gmbr raye pon xde yg cun..so baik xyah..hahahha...

p/s 2 : raye tahun ni biase2 je...ehh ehh iman pki baju yg aku beli tau pg raya tu..hee...

No comments: